نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

فوتبال داخلی ایران از پنجشنبه شروع می‌شود | فردا پایان خواب تابستانه لیگ

  • کد خبر: ۱۸۷۰۶۷
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
فوتبال داخلی ایران از پنجشنبه شروع می‌شود | فردا پایان خواب تابستانه لیگ
تعطیلی طولانی مسابقات باشگاهی کشور سرانجام به پایان می‌رسد.

شهرآرانیوز، مسابقات هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال ایران از پنجشنبه، سیزدهم مهر، پس از وقفه‌ای طولانی شروع خواهد شد. بیست‌وسومین دوره لیگ‌برتر فوتبال ایران در روز‌های آغازین فعالیتش با چالش‌های پرشماری روبه‌رو بود و همین مسئله باعث شد تا بیش از آنکه مسابقات لیگ‌برتر برگزار شود، تیم‌ها در تعطیلات کارشان را دنبال کنند.

دو هفته ابتدایی مسابقات منظم برگزار شد، اما حضور تراکتور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا یک مسابقه از هفته سوم معوق شود و این دیدار پس از هفته چهارم برگزار شد، اما فاجعه بزرگ‌تر در طول جریان برگزاری مسابقات، پس از هفته چهارم رخ داد. مسئولان سازمان لیگ پیش از آنکه لیگ بیست‌وسوم فعالیتش را آغاز کند، چندین جلسه با سرمربیان تیم‌های امید و بزرگ‌سال ایران برگزار کردند و تصور می‌شد که یکی از لیگ‌های منظم تاریخ فوتبال ایران در راه است، اما در نقطه مقابل، بی‌نظمی و شلختگی از صفات بارز لیگ بیست‌وسوم است و این موضوع باعث شده تا بیشتر تیم‌ها به برنامه‌ریزی سازمان لیگ معترض باشند؛ هرچند که مسئولان این سازمان همچنان بر گفته خود درباره برگزاری مسابقات لیگ بیست‌وسوم در منظم‌ترین و بهترین وضعیت ممکن تأکید می‌کنند.

۱۱ مسابقه بدون زمان برگزاری

هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران با چهار مسابقه پیگیری شد و چهار دیدار با بهانه‌های مختلف ازجمله حضور تیم امید ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو و البته حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا لغو شد. معوق‌شدن چهار مسابقه از هفته پنجم، نقطه آغاز بی‌برنامگی در جریان لیگ بیست‌وسوم بود و پس از این اقدام سازمان لیگ، آن‌ها تصمیم جنجالی‌تری گرفتند و برای تمدید تعطیلی مسابقات لیگ‌برتر به سراغ لغو همه مسابقات هفته ششم به‌دلیل حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری مسابقات تیم امید در بازی‌های آسیایی هانگژو رفتند.

سازمان لیگ هنوز موعد برگزاری مسابقات معوقه از هفته پنجم و ششم لیگ‌برتر را اعلام نکرده است؛ هرچند که با توجه به فشردگی تقویم مسابقات باشگاهی در قاره آسیا و تداوم رقابت‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بعید به نظر می‌رسد موعدی زودتر از پایان آذر برای برگزاری مسابقات معوقه انتخاب شود و این مسئله بدان معناست که دست‌کم تا دو ماه دیگر بی‌نظمی جدول مسابقات لیگ‌برتر ادامه خواهد داشت و تکلیف برگزاری مسابقات مهمی ازجمله شهرآورد پایتخت همچنان نامشخص است.

بازی ۲ تیم پس از ۴۰ روز

استقلال در بین تیم‌های لیگ بیشترین تعطیلی را متحمل شد؛ به‌طوری‌که شاگردان جواد نکونام پس از کسب پیروزی برابر استقلال خوزستان در هفته چهارم به تعطیلات طولانی‌مدت رفتند و مسابقاتشان در هفته‌های پنجم و ششم مقابل پرسپولیس و هوادار به انجام نرسید تا شاگردان نکونام پس از چهل روز تعطیلی مسابقات رسمی‌شان، پانزدهم مهر برابر مس رفسنجان به میدان بروند.

گل‌گهر سیرجان هم دیگرتیمی است که چهل روز تعطیلی را تجربه کرده است و آن‌ها باید پس از اینکه مانند استقلالی‌ها بازه طولانی را بدون انجام هیچ مسابقه رسمی پشت‌سر گذاشتند، در هفته هفتم به میدان بروند. شاگردان مارینوس اوزونیدیس در هفته چهارم لیگ‌برتر هفتم شهریور به مصاف ملوان بندرانزلی رفتند و پس از آن مسابقاتشان برابر صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان لغو شد و حالا شاگردان اوزونیدیس باید شانزدهم مهر به مصاف پرسپولیس بروند.

به نظر می‌رسد حذف تیم امید ایران از بازی‌های آسیایی هرچند اتفاق تلخ و ناگواری بود، اما بهترین خبر برای مسئولان سازمان لیگ بود تا بتوانند مسابقات لیگ بیست‌وسوم را منظم‌تر برگزار کنند و با توجه به کاهش تراکم برنامه‌های ملی، باید دید در ادامه رقابت‌ها اوضاع چگونه پیش می‌رود و آیا بازهم تعطیلاتی طولانی در انتظار لیگ بیست‌وسوم خواهد بود یا بدون وقفه مسابقات تا هنگام شروع جام ملت‌های آسیا پیشروی می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->